Job 36 van 36


Report this listing

Solliciteren



Transport Coordinator (NL & FR) - Tongeren


Functie

Onze klant in Tongeren is op zoek naar een Transport Coördinator (Nederlands & Frans).

Resultatendomein:
Optimale begeleiding van de transport partners garanderen zodat de kwaliteit van onze diensten gewaarborgd blijft

Transport Coördinator - TAKENPAKKET:
  • Staat in voor de dagelijkse opvolging van de prestaties van de transport partners.
  • Helpt de partners met hun problemen en zorgt ervoor dat ze dagelijks gemotiveerd aan hun dagtaak beginnen.
  • Behandelt eventuele klachten over leveringen of afhalingen en zorgt voor gepaste oplossingen.
  • Ondersteunt de transport partners tijdens de laadactiviteiten op de kaai
  • Volgt speciale zendingen op (COD, express,...)
  • Kijkt de ‘discrepancy list pick up' van de vorige dag na
  • Analyseert de performance van de transport partner en neemt gepaste actie
  • Zoekt een oplossing opdat niet geladen goederen toch nog geleverd raken (beroep doen op een charter)
  • Zoekt een oplossing bij afwezigheid van een transport partner
  • Helpt partners bij problemen met de scanner
  • Maakt afspraken met speciale klanten
  • Kijkt de “discrepancy list inbound” van de huidige dag na
  • Komt tussen bij eventuele conflicten tussen kaaipersoneel en transport partners

    Bijkomende taken:
  • Continu waken over de kwaliteitsinstructies zodat we onze klanten een optimale service kunnen garanderen, conform de verschillende voorgeschreven kwaliteitsstandaarden en –procedures, zowel intern als extern (ISO9001, ISO14001, Good * Distribution Practices,e.a.)
  • Actief bijdragen tot het milieu
  • Verantwoordelijk voor gebruik van materialen
  • Steeds zorgen voor een ordelijke en nette werkplek


    Rapporteert aan: Transport Manager
    Interne relaties: Customer Support/Locker/kaaipersoneel
    Externe relaties: Klanten/ Bestemmelingen/ Transport partners

Jouw profiel

  • Je spreekt zeer goed Nederlands en goed Frans.
  • Je hebt ervaring met het plannen van ritten.
  • Je bent stressbestendig
  • Je kan plannen & organiseren
  • Je durft beslissen
  • Je kan assertief zijn
  • Je kan leiding geven (motiveren)
  • Zeer klantgericht zijn (intern & extern)
  • Punctueel en proactief handelen
  • Je werkt van maandag tot en met vrijdag 05u00-12u30
  • Je beschikt over min. 5 jaar ervaring in transport en logistiek
  • Technische ondersteuning bieden aan de chauffeurs in geval van panne, ongeval, ... (wijziging van reisweg, reistijd, ...)
  • De behandeling van bestellingen voor goederenvervoer over de weg organiseren volgens de orders van klanten
  • De dagplanning van de chauffeurs opstellen en bijwerken
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De routes van de chauffeurs organiseren en plannen
  • De databestanden (chauffeurs, wagenpark, opdrachtgevers, …) up to date houden
  • Het verloop van de werkzaamheden aan de kade controleren en superviseren (laden en lossen van goederen, verzending, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De activiteiten van het personeel opvolgen en nakijken (rijtijden, geldigheid van de attesten, ...)
  • Het dossier voor het wegvervoer samenstellen en de documenten bezorgen aan de klanten, chauffeurs, ...
  • De uitvoering van het transport opvolgen of controleren
    Problemen identificeren en bijsturen
  • Internationale transportprestaties opvolgen
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De activiteiten van een wagenpark organiseren en plannen (toewijzing, onderhoud, ...)
  • Administratieve en budgettaire formaliteiten vervullen die verband houden met het transport (terugkeer van route, leveringsbonnen, opvolging van de reglementen, ...)
  • Klachten registreren
    De klant naargelang het type incident oplossingen voorstellen (breuk, vertraging, panne, ...)
  • Geschillen volgens richtlijnen afhandelen of overmaken aan de juridische of geschillendienst

Aanbod

Interesse in deze functie?
Startloon: € 2801,10 bruto /maand + maaltijdcheques 7€ + tussenkomst woon-werkverplaatsing.
Na een positieve evaluatie van de interimperiode, maak je kans op een vaste aanwerving en krijg je een hospitalisatieverzekering en een groepsverzekering van de sector.



Solliciteer online of stuur je persoonlijk CV naar stefanie.vannerom@adecco.be!

Solliciteren

182 HASSELT INDUSTRIE
+32 (0)11 22 11 63

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht